Produkcja reklam to proces wielokrotnie złożony. Nie polega jedynie na wymyśleniu chwytliwego hasła i pokazaniu go w mediach. Produkcja reklam wymaga długiego czasu przygotowań i dobrze przemyślanych działań. Pierwszym krokiem w tworzeniu reklam jest brief od klienta, który określa cel kampanii reklamowej, budżet, oczekiwane efekty, grupę odbiorców itp. Jest to niezwykle ważny dokument, bez którego rozpoczęcie pracy przez agencję jest praktycznie niemożliwe. Kiedy znane są już szczegóły, wykonawca kampanii reklamowej może przystąpić do procesu kreatywnego. Polega on m.in. na stworzeniu koncepcji, którą wykorzystuje się w tworzeniu spotów reklamowych. W zależności od wykorzystywanych mediów, wykonawca tworzy np. spot telewizyjny, radiowy, reklamę outdoorową czy internetową. Do zadań agencji reklamowej należy również często monitorowanie skuteczności kampanii.
Maszty flagowe w ofercie firmy Magdal
Firmy coraz chętniej sięgają po bardzo tanie, w stosunku do innych form reklamy, flagi firmowe i reklamowe, które radośnie łopoczą przed ich siedzibami i zwracają na siebie uwagę, a jednocześnie stanowią bardz...